Doplňující obchodní podmínky
1. Ceny a služby
Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.). Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v ubytovacím poukazu (dále jen voucher). Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Zákazník při vytvoření rezervace souhlasí s délkou pobytu, pokud rezervaci z různých důvodů zkrátí (v době pobytu), storno poplatek je 100% z celkové částky ubytování. Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu.
Od 1.7. do 31.8. požaduje pension předplatbu ve výši 50%, jako garanci rezervace.
Od 24.12. do 2.1.2023 požaduje pension předplatbu ve výši 50%, jako garanci rezervace.
Od 3.1.2023 do 15.3.2023 požaduje pension předplatbu ve výši 50%, jako garanci rezervace.
U skupinových rezervací je záloha 50% v momentě rezervace a zbylých 50% měsíc před příjezdem. Skupinovou rezervaci můžete zrušit zdarma měsíc a déle před příjezdem. V případě zrušení skupinové rezervace méně než měsíc před příjezdem bude účtován 100% storno poplatek.
2. Zrušení pobytu zákazníkem
Zákazník je oprávněn zrušit objednávku kdykoliv před příjezdem. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou elektronickou podobu (email s doručenkou) na adresu
[email protected] nebo telefonem. Vždy je rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas odeslání emailu. Ubytovatel může zúčtovat hostovi storno poplatek za nedodržení řádného termínu zrušení.
3. Platnost
Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování a ubytovacího poukazu (voucheru).
Fakturační údaje:
Radek Havel
Víchová nad Jizerou 240
Víchová nad Jizerou 512 41
IČ: 04611403
Ubytovací řád:
U B Y T O V A C Í Ř Á D(ke smlouvě o ubytování)
1. Ubytování hostů v pensionu Říp (dále jen pension) se uskutečňuje na základěsmlouvy o ubytování uzavřené podle ustanovení § 2326 anásledujících zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, najejímž základě pension poskytuje ubytovanému přechodnéubytování na ujednanou dobu a ubytovaný (dále také „host“)se zavazuje zaplatit ubytovateli za ubytování a za služby s nímspojené ve lhůtě stanovené tímto ubytovacím řádem čismlouvou o ubytování.
2. Smlouva o ubytování jeuzavřena vždy písemně. K dodržení požadavku formy postačíalespoň písemné či e-mailové potvrzení objednávky rezervacenebo vyplnění registrační karty.
3. Práva a povinnostismluvních stran výslovně neupravená smlouvou o ubytováníjsou upraveny tímto ubytovacím řádem a ceníkem služeb pensionu.Stanoví-li ubytovací smlouvaněco jiného než tento ubytovací řád a/nebo ceník ubytovatele,použije se ubytovací smlouva.
4. Pension zaručuje všemhostům poskytování kvalitních služeb odpovídající danékategorii pensionu.
5. Při příjezdu do pensionuje host povinen předložit platný doklad totožnosti - občanskýprůkaz nebo pas. Na základě jeho předložení a vyplněníregistračního formuláře je zapsán a ubytován.
6. Po ubytování je hostupředán klíč od pokoje. Host je povinen předejít ztrátě,zničení, poškození tohoto klíče, při opuštění pensionu byměl ponechat klíč na recepci. Při ztrátě klíče je pensionoprávněn vyžadovat náhradu škody, která pokryje výměnu zámkudveří.
7. Počet osob na pokojiodpovídá počtu osob přihlášených k ubytování. Host sezavazuje oznámit jejich přesný počet při přihlášení. Hosténesmí bez souhlasu pension přenechat prostory určené k ubytováníjiné osobě.Ubytovaný tímto udělujesouhlas ubytovateli se zpracováním a uchováním svých osobníchúdajů, v rozsahu poskytnutých údajů, a to za účelem poskytnutíubytování a evidence hostů ve smyslu zákona č. 565/1990 Sb., omístních poplatcích a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizincůna území České republiky. Bližší povinnosti hosta aubytovatele ohledně vedení evidenční knihy resp. domovní knihyjsou stanoveny shora uvedenými právními předpisy.
8. Pension je oprávněn využítosobní údaje hosta (zejm. adresu, e-mailovou adresu, tel. číslo)pro obchodní a marketingová sdělení o plánovacích akcích,slevách apod. V případě nesouhlasu hosta nebudou tato sdělenízasílána.9. Host se při příchodu dopensionu a při poskytování služeb prokazuje svým jménem ačíslem svého pokoje.
10. Ve zvláštních případech(např. z důvodu havárie v pokoji, pozdního příjezdu, apod.)může pension nabídnout jiné ubytování, než bylo původněsjednáno, avšak nesmí se podstatně lišit od potvrzenéobjednávky. Jiným ubytováním se rozumí pokoj jiné kategorie,jakožto i adekvátní náhrada ubytování v jiném ubytovacímzařízení.
11. Host je povinen připříjezdu do pensionu upozornit recepci na své případnézdravotní problémy (invalidita, poškození zraku, sluchu apod.).Tato informace může pomoci zabezpečit v případě potřebylékařskou pomoc či snadnou evakuaci hostů v případě požáruči jiných vážných havárií.
12. Užívání zařízenípensionu je zakázáno osobám postiženým infekčními nemocemi.
13. V případě, že si hostpřeje prodloužit svůj pobyt a jeho pokoj je již rezervován projiného hosta, není pension povinen automaticky prodloužit jehopobyt. Je-li volný jiný pokoj, může jej hostovi nabídnout.
14. Pokud host požadujeubytování v dřívějším čase než je obvyklý čas proubytování - od 15hodin, může mu pension k účtu připočítatpoplatek i za noc předcházející. Na tuto skutečnost musípension hosta před poskytnutím služby upozornit.
15. Hosté mají k dispozicibezpečnostní trezory na recepci pensionu. Pension nepřebíráodpovědnost za cenné věci, které si host neuložil do trezoru narecepci.
16. Pokoj je vybaven veškerýmvybavením dle dané kategorie pensionu. Žádáme hosty, abynepřemisťovali zařízení a nábytek v pokoji a neprováděližádné podstatné změny v pokoji. Škody, vzniklé manipulací,může pensionu po hostu vyžadovat.
17. Z bezpečnostních důvodůmůže host v pokoji používat pouze elektrické spotřebiče,sloužící k jeho osobní hygieně (např. holicí strojek, kartáčekna zuby apod.). Rovněž může host využívat nízkopříkonovéel. spotřebiče sloužící k osobní potřebě, např. notebooky,dobíječky ke kamerám a fotoaparátům, mobilní telefony apod. Jezakázáno používat rychlovarné konvice, různé ohřívače vody,žehličky apod., vyjma těch, kterými je pokoj vybaven, či kterébyly hostu zapůjčeny. Je zakázáno provádět jakékoliv zásahydo elektrické sítě.
18. Z bezpečnostních důvodůnení vhodné ponechávat děti do 12 let bez dozoru dospělých vpokoji či v prostorách pensionu. Za případné škody způsobenédětmi v pensionu i v jeho okolí nesou plnou odpovědnost jejichrodiče či doprovod.
19. Psi a jiná zvířata mohoubýt ubytována jen se souhlasem pensionu a za předpokladu, že hostprokáže průkazem jejich nezávadný zdravotní stav. Host neseplnou odpovědnost za chování svého zvířete v pensionu a jepovinen nahradit případnou škodu, která byla zvířetemzpůsobena. Cena za umístění zvířete se účtuje podle platnéhoceníku pensionu. V případě hlučnosti či poškozování sivyhrazuje právo rezervaci ihned a bez náhrady ukončit. Ukončenímrezervace není nijak dotčeno nutnost uhradit již odbydlené noci.
20. Za škody způsobenéhostem na majetku pensionu odpovídá host podle platných právníchpředpisů České republiky, zejména občanského zákoníku89/2012 Sb.
21. Host má právo připojitsvá elektronická zařízení pomocí kabelu čiWi-Fi. Host nesmí využívatinternetového připojení k nelegální činnosti a nesmí napadatči jinak měnit bezpečnostní opatření internetové sítě.Internetová síť je chráněna vlastním firewallem a izolovánavirtuální sítí (VLAN); pension však nepřebírá žádnouodpovědnost v případě vzniklých škod na počítači hosta. Doporučuje používat vlastní firewall pro přístup k internetu.
22. V době od 22.00 hod. do07.00 hod. je v pensionu a jeho okolí noční klid. Žádáme hosta,aby jej dodržoval. V případě nedodržení nočního klidu arušení ostatních ubytovaných hostů může být udělena pokutaaž do výše 3.000 Kč, která bude použita na kompenzaci zazpůsobené nepříjemnosti ostatním hostům.
23. Při odchodu z pokoje jehost povinen uzavřít okna, vodovodní kohoutky, kohoutky topení azavřít i vstupní dveře. Pokud dveře a okna nebudou řádněuzavřeny, pension nepřebírá odpovědnost za bezpečnost osobníchvěcí hosta zanechaných na pokoji.
24. Při odjezdu z pensionu jehost povinen odevzdat klíče od pokoje na recepci pensionu.
25. Návštěvy v pokoji můžehost přijímat pouze s vědomím personálu pensionu. Každánávštěva musí být zapsána do knihy návštěv.
26. Snídaně podáváme hostůmv restauraci pensionu v době od 7:30 do 10:00 hod.
27. V den příjezdu je pokojhostovi k dispozici od 15.00 hod. V den odjezdu je host povinenuvolnit pokoj nejpozději do 11.00 hod. Pozdější uvolnění pokojepovoluje zaměstnanec recepce; je třeba o něj požádat nejménějeden den předem. Za tuto službu je účtován poplatek.
28. Za ubytování a poskytnutéslužby je host povinen zaplatit cenu v souladu s předem dohodnutoucenou, příp. s platnými ceníky pensionu. Ceníky ubytování ajednotlivých služeb jsou k dispozici na recepci.
29. Pension může požadovatod hosta zásadně platbu předem nebo zálohu na úhradu ubytováníči předautorizaci platební kartou. Další spotřebované služby(telefon, parkování apod.) uhradí host okamžitě; nejpozdějivšak při odhlášení pobytu.
30. Host může odstoupit odsmlouvy o ubytování před uplynutím dohodnuté doby. Pension sivyhrazuje právo účtovat na úhradu škody, která pensionu vzniknepředčasným ukončením pobytu hosta, storno poplatky v plné výšipobytu nebo dle platných storno podmínek. Storno podmínky senevztahují pouze na ubytovací služby, nýbrž na veškeréobjednané služby.
31. Z důvodu bezpečnostimohou být společné prostory pensionu snímány kamerou. V souladus rozhodnutím Úřadu pro ochranu osobních údajů jsou záznamy zkamery uchovávány nejdéle po dobu 3 dnů.
32. Za úhradu je možnozaparkovat vozidlo na k tomu určených místech, cena za parkováníje uvedena v ceníku, který je k dispozici na recepci. Pensionnepřebírá poskytnutím parkovacího místa žádnou zodpovědnostza případné škody vzniklé na vozidle.
33. Host je povinen seznámitse s ubytovacím řádem a dodržovat jej,řádně užívat prostorypensionu, udržovat čistotu a pořádek, chránit vybavení azařízení před poškozením; způsobenou škodu bezodkladněoznámit, v době od 22 hod do 07 hod se chovat způsobem, abynerušil ostatní osoby nadměrným hlukem.
34. Host je povinen dodržovatvšechna ustanovení „Ubytovacího řádu“, bezpečnostní aprotipožární předpisy pensionu. V případě, že je poruší,nebo i přes výstrahu hrubě porušuje dobré mravy nebo jinakporušuje své povinnosti či překračuje svá práva, je pensionoprávněn odstoupit od smlouvy o ubytování s hostem předuplynutím dohodnuté doby. Případné způsobené škody je povinenhost v plné výši uhradit.
35. Host nesmí bez souhlasupensionu:provádět podstatné změny vprostorách určených k ubytování (stěhovat nábytek atp.),odnášet jakékoli vybavení a zařízení z prostor určených kubytování a vynášet potraviny a jídla z prostor snídaňovérestaurace, v budově pensionu kouřit; používat otevřený oheň,nosit zbraň, střelivo a výbušniny nebo je jinak přechovávat vestavu umožňujícím jejich okamžité použití, držet, vyrábětnebo přechovávat omamné nebo psychotropní látky nebo jedy,nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo hostu předepsánolékařem. Za kouřenícigaret, elektronických cigaret, marihuany nebo užívání omamnýchlátek, může vedení pensionu uložit pokuty až 5.000 Kč a celouzáležitost řešit s Polici Čr.
36. Pension, jako prodávající,v souladu s ust. § 14 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraněspotřebitele, informuje spotřebitele o možnosti řešit spory,vyplývající ze smluv uzavřených s prodávajícím,prostřednictvím subjektu mimosoudního řešení spotřebitelskýchsporů, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz), se sídlemŠtěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 120 00.
37. Stížnosti a návrhy nazlepšení činnosti pensionu přijímá vedení pensionu.
Tento „Ubytovací řád“nabývá účinnosti dne 24.5.2021. Velice náš těší, že jstesi vybrali právě náš pension a uděláme maximum pro vašispokojenost.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing